gry online

29.08.2012

Czekając...



...na natchnienie:)

18 komentarzy:

  1. Leczo:)?
    Osobiście lubię sobie zamrozić troszkę.Moja mama za to serwuje ala placki ziemniaczane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placki robiłam, leczo tez... ale mam ochotę na coś innego, może cos doradzisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taką czarodziejką w kuchni to Ja nie jestem:)

      Usuń
  3. Dżem z cukinii, cukinia faszerowana, leczo, kotlety z cukinii, zupa krem, ciasto cukiniowe, z zalewie octowej. Mam milion pomysłów na cukinię i uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzemu nie robiłam, faszerowana już w kilku wersjach, kotlety tez, cisto i chleb także, w occie nie lubię więc nie robię...

      Usuń
  4. Pasztet z cukinii polecam!! Zapomniałam wspomnieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasztet tez robiłam i bardzo go lubię, a cukinie uwielbiam:)

      Usuń
  5. Lubię cukinię ,jest pyszna.
    A może zrobisz na grillu? Posypaną solą, pieprzem i posmarowaną czosnkiem?
    Słyszałam też o ketchupie z cukinii, gdzieś widziałam ostatnio. To może być ciekawa sprawa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grila jest pyszna, o ketchupie nie słyszałam, rzeczywiście może być ciekawy:)

      Usuń
    2. O, tu widziałam:
      http://niebieskapistacja.blox.pl/2012/08/Ketchup-z-cukinii.html

      Usuń
    3. Fajny przepis, chyba się skuszę! dzięki:)

      Usuń
  6. a może zapiekanka??? po włosku ostatnio robiłam z pomidorami http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2012/08/serowo-cukiniowa-zapiekanka-z.html i serem
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tą zapiekankę zrobię dzisiaj na obiad, dziękuję za inspiracje, jesteście nieocenione:))

      Usuń
  7. Ja ostatnio robiłam zapiekankę z cukinii bakłażana i mozzarelli.
    Tak czy inaczej natchnienie musi nadejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zapiekanki bardzo lubię, a natchnienie musi przyjść juz bo cukinia zgnije... :))))

      Usuń
  8. Grillowane z czosnkiem, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, za wszystkie Twoje cudowne chlebki i inspiracje nominacja ode mnie do Versatile Blogger Award. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu ciekawa jestem co z tej cukinii wyczarujesz:) Ja dziś znalazłam 4 dynie .... wyrosły mimo strazaskania gradem:) Yupi:)pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...