gry online

29.06.2017

W czerwcu...




... króluja truskawki, młode ziemniaki, kapusta, fasolka, bób, ogórki, pomidory...
Kwitną lipy, akacje, hortensje, floksy, rudbekia, gipsówka, liliowce, oczywiście róże i wiele wiele innych. Już kwitną dynie,  patisony, pomidory a w domu hoja i hemantus.  Po prostu raj !

Piekę chleby, ciasta z truskawkami, robię tiramisu, kawę mrożoną, ogórki małosolne... lecz nic nowego, czym mogłabym się z Wami podzielić.  W upalne dni jestem leniwa i nie bardzo mi się chce kombinować i tworzyć coś nowego, wykorzystuję więc dobre, sprawdzone przepisy.
Korzystajmy z tego magicznego czasu, jest pięknie!
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 😊























































2 komentarze:

  1. Przełom wiosny i lata bogaty w kolory i zapachy. Pięknie pokazałaś kass ogród....
    A ja nareszcie od soboty wracam do domu mam nadzieję na całe lato.W tym roku i ogród kwitnie cudnie i kwiaty w domu a ja bywałam od kwietnie tylko w zasadzie w nim w niedzielę. I mało się tym wszystkim mogłam nacieszyć.
    Nie piekłam chleba ani jeszcze ogórków nie kisiłam....Będę to nadrabiać od poniedziałku chociaż i mnie lato rozleniwia....szczególnie, gdy mamy afrykańską aurę...

    Przesyłam moc pozdrowień i serdecznośći.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiaj zaległości, piecz, gotuj i ciesz się ogrodem. Wiem jak to jest jak wiosnę spędza się poza domem, zawsze szkoda mi tego 'straconego' czasu. Mija najpiękniejsza pora w ogrodzie a mnie wtedy nie ma :(
      Na mnie wysokie temperatury też działają rozleniwiająco, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...