29.08.2012

Czekając...



...na natchnienie:)

20 komentarzy:

  1. Leczo:)?
    Osobiście lubię sobie zamrozić troszkę.Moja mama za to serwuje ala placki ziemniaczane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placki robiłam, leczo tez... ale mam ochotę na coś innego, może cos doradzisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taką czarodziejką w kuchni to Ja nie jestem:)

      Usuń
  3. Dżem z cukinii, cukinia faszerowana, leczo, kotlety z cukinii, zupa krem, ciasto cukiniowe, z zalewie octowej. Mam milion pomysłów na cukinię i uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzemu nie robiłam, faszerowana już w kilku wersjach, kotlety tez, cisto i chleb także, w occie nie lubię więc nie robię...

      Usuń
  4. Pasztet z cukinii polecam!! Zapomniałam wspomnieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasztet tez robiłam i bardzo go lubię, a cukinie uwielbiam:)

      Usuń
  5. Lubię cukinię ,jest pyszna.
    A może zrobisz na grillu? Posypaną solą, pieprzem i posmarowaną czosnkiem?
    Słyszałam też o ketchupie z cukinii, gdzieś widziałam ostatnio. To może być ciekawa sprawa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grila jest pyszna, o ketchupie nie słyszałam, rzeczywiście może być ciekawy:)

      Usuń
    2. O, tu widziałam:
      http://niebieskapistacja.blox.pl/2012/08/Ketchup-z-cukinii.html

      Usuń
    3. Fajny przepis, chyba się skuszę! dzięki:)

      Usuń
  6. a może zapiekanka??? po włosku ostatnio robiłam z pomidorami http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2012/08/serowo-cukiniowa-zapiekanka-z.html i serem
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tą zapiekankę zrobię dzisiaj na obiad, dziękuję za inspiracje, jesteście nieocenione:))

      Usuń
  7. Ja ostatnio robiłam zapiekankę z cukinii bakłażana i mozzarelli.
    Tak czy inaczej natchnienie musi nadejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zapiekanki bardzo lubię, a natchnienie musi przyjść juz bo cukinia zgnije... :))))

      Usuń
  8. Grillowane z czosnkiem, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio panuje jakaś dziwna moda na blogowe łańcuszki szczęscia, czyli "The Versatile Blogger Award". Tak się fatalnie złożyło, że i ja zostałem w to wciągnięty. A wiesz, łańcuszki szczęścia to nie żarty, jak się taki przerwie to najgorsze plagi egipskie (czy tam inne kryzysy greckie) na człowieka spadną. Więc muszę wytypować 15 blogów do tej dziwnej zabawy. Witaj zatem w gronie szczęśliwców/pechowców (wybierz co lubisz). Szczegóły tutaj: http://www.chleby.info/2012/08/the-versatile-blogger-award-kto-to.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, za wszystkie Twoje cudowne chlebki i inspiracje nominacja ode mnie do Versatile Blogger Award. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu ciekawa jestem co z tej cukinii wyczarujesz:) Ja dziś znalazłam 4 dynie .... wyrosły mimo strazaskania gradem:) Yupi:)pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie! Niestety dopadły mnie również łańcuszki szczęścia i tak się złożyło, że nominowałam Panią do:The Versatile Blogger Award Szczegóły tutaj: http://jakwisniawkompot.blogspot.com/2012/08/a-myslaam-ze.html Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly