gry online

16.10.2018

Światowy Dzień Chleba














10 komentarzy:

  1. Wspaniałe wypieki!
    Najlepszego dla Nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe chleby i piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wielki chleb taki świeży własnej roboty, chciałabym zjeść taki. U nas niestety nikt nie wypiekał nigdy chleba i jedynie na różnych jarmarkach miałam okazje próbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama zawsze robiła świetny chlebek, taki świeżutki upieczony jeszcze ciepły z makiem smakuje najlepiej zawsze uwielbiałam smak takiego chleba jak jeszcze posmarowało się go masłem to masełko się aż roztapiało na kromce, mmm pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka bułka. Lubię takie domowe wypieki chleby smakują zupełnie inaczej robione te na zakwasie a te z marketu z zwykłej masy chlebowej. Lepsze są te domowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas już też się nie wypieka chleba, bo za długo to trwało. Teraz wszyscy idą na łatwiznę i tylko chodzą do sklepów i kupują świeże chlebki i bułki nie tracąc czasu na zrobienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas babcia to cały czas mamę męczy żeby tylko kupiła jej taki piecyk do pieczenia chleba bo chciałaby się tym zająć jak dla mnie to taki domowej roboty super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłem taki chlebek. Ależ narobiłaś mi ochoty. Chyba będę musiał namówić żonę na taki wypiek, przepis w sumie już jest to czemu nie skorzystać! Cieszę się niezmiernie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wypiekać własne chleby, smakują wtedy zdecydowanie lepiej niż kupne ze sklepu, bez jakichś konserwantów i nasiona które ja lubię ;) Zbyt często nie mam okazji robić, ale gdy tylko mogę to wypiekam.

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...